onsdag 20 november 2013

Nihil est ab omni parte beatum

Livet går framåt, sakta men säkert. Bloggandet blir lite lidande då vi för tillfället inte har tillgång till internet, men förhoppningen är att det snart skall vara åtgärdat. Igår var jag på en jobbintervju och det kändes som att det gick ganska bra. Får se vad det leder till i slutändan. Det är återigen dags att ta livsavgörande beslut och hitta nya vägar. Jag tror mig veta vad jag vill göra, men kan inte börja studera inom det förrän till hösten, så det gäller att försöka få erfarenhet på annat vis.


I övrigt är det fullt upp med förberedelserna inför julmarknaden, som närmar sig med stormsteg. Är i princip klar med kakfatstillverkningen, och glöggen är kokad, men än återstår mycket. Min finaste smider jättefina grejer och är så otroligt duktig. Hoppas verkligen att allt detta slit kommer att vara värt det, för vi har förlorat mycket dyrbar tid som kunde ha spenderats tillsammans.  

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar