måndag 2 september 2013

Labor improbur omnia vincit

Vi hade några fina dagar på Malta, min Michail och jag. Det var lite dystert då hösten infunnit sig och det inte var mycket grönska. Men solen sken och det var riktigt varmt och skönt.
  Vi strosade runt, åt mat, drack öl, åkte båt och badade. Hotellet vi bodde på var väldigt bra och hette Solana Hotel & Spa, så det jag kan rekommendera.

När vi kom hem till verkligheten igen var det bara att ta itu med flytten. Så, nu har jag flyttat igen, och inte heller denna gång till något permanent. Nu ska jag försöka skapa ett hem tillsammans med Michail och vi har båda ganska starka åsikter och smak, som allt för sällan överensstämmer med varandra. Men vi kommer nog att få ihop något, lagom tills det är dags att flytta nästa gång...






Inga kommentarer :

Skicka en kommentar