torsdag 11 augusti 2016

Nil satis, nisi optimum

Det blåser iskalla höstvindar ute, och jag är allt annat än redo. Den här sommaren alltså, den har verkligen varit alldeles för kort, men jisses vad mycket fint jag faktiskt hunnit med. Hade jag inte plågats av ångest och väldiga magproblem, så hade den kanske varit ännu bättre. Just nu längtar jag mest av allt tillbaks till Gotland, där vi spenderade några ljuvliga dagar i slutet av juli. Vi badade i havet, åkte till Fårö, strosade längs Visbys gator, besökte Lummelundagrottan och massor av loppisar. Så mycket gudagod mat och vackra vyer att det nästan gjorde ont. Det var mitt första, men definitivt inte sista besök på denna underbara ö.

 Vi kikar lite vettja!



                                  Vandrarhemmet där vi bodde, med tillhörande restaurang (det gula huset).

 
 
Fårö och Kutens Bensin











 




 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar