onsdag 15 januari 2014

Ad interim

Första två dagarna på praktiken på Swedbank avklarade. Denna första vecka har vi utbildning och det blir långa dagar. Mycket nya intryck och information att ta in.
  Efter halva dagen igår, när vi fått all praktisk information om arbetstider, uppgifter, platser etc, så fick jag veta att inget av det gällde mig. Resten av gruppen (vi är tio stycken) skall hålla på med utgående samtal, sitta tillsammans, och arbeta kvällar, medan jag själv hamnar på en annan avdelning, dagtid, och tydligen inte skall hantera telefonen alls. Var ganska frustrerad över det till en början...
   Men nu känns det bättre, även om faktiskt verkar väldigt spännande med utgående samtal, och jag gärna skulle ha telefonvana att skriva i cv:et.

Är i nuläget lite oklart vad jag kommer att göra, men det får jag se till veckan. Detta känns i alla fall som en bra möjlighet att få lite erfarenhet och testa på något nytt. Verkar också vara en väldigt trevlig arbetsplats.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar