onsdag 14 augusti 2013

Libenter homines et id quod volunt, credunt.

Kärlek är en svaghet och en styrka. Det värsta och det bästa som finns. Just nu känner jag mig väldigt svag och utsatt, men jag tror och hoppas att jag kan bli stark igen med tiden.
  Min finaste får bra saker att hända i mitt liv, och det ger mig hopp. Nästa vecka åker vi till Malta på äventyr, något som jag ser mycket fram emot, och länge velat göra.
  En verklighetsflykt passar bra nu när hösten snart anländer, och med den svåra beslut och eventuellt en dyster, mörk vardag. Kanske skall jag flytta, kanske skall jag plugga, kanske skall jag fortsätta mitt eviga arbetssökande. Men först skall jag ta min finaste i handen och vi skall ge oss ut på upptäcktsfärd på en solig och varm medelhavsö.



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar