tisdag 29 januari 2013

Ensamhet


Jag är verkligen usel på att vara ensam. Har hållit mig sysselsatt idag, då jag fortfarande har en hel del att packa upp. Men kvällarna är värst. Nu sitter jag här i all min ensamhet med en klump i magen och längtar vansinnigt mycket efter någon att kramas med. Inte ens en tv att spendera tid framför har jag, och inget bredband, bara lite Internet via mobilen. Ja, jag tycker verkligen synd om mig själv just nu, men det får man göra ibland har jag hört.

Utan kärlek blir detta inget hem, utan bara platsen där min säng råkar stå. I nuläget känner jag mig fången här uppe, kan inte springa ner på stan så fort som jag är van vid. Här får jag sitta och ruttna. Nej, nu är jag lite väl negativ kanske. Det löser sig, och det blir bättre, kanske rentav bra.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar