torsdag 13 mars 2014

Vivere militare est.


Det skrivs ju inte så mycket här nu, som ni kanske märkt.. Det beror på att jag har fullt upp med utbildningen på nya jobbet. Då jag absolut inte är van att kliva upp tidigt och vara aktiv hela dagarna, så är jag helt slut när jag kommer hem. Hjärnan går antingen på högvarv eller tycks stänga av sig själv. Har fått eksem i ljumskar och knäveck-ett säkert tecken på att jag är stressad. Här hemma är allt kaos, då det inte finns tid att städa och ordna upp saker. Bilen har tvärdött och ja, snart gör nog jag detsamma.

Men det känns faktiskt jättespännande med jobbet, även om det är så sjukt mycket att ta in och lära sig. Det är ju en väldigt bra arbetsplats och bara trevliga kollegor, det är härligt i alla fall!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar