onsdag 8 maj 2013

Pisces natare oportet.

Tänk att man kan ha det så här bra, trots pengabrist och framtidsångest.
  Jag är nu stoltaste mostern till ännu en liten skatt. Jag vill önska lillkillen välkommen till världen. Den må vara hård och kall, men jag skall göra mitt bästa för att få dig att se dess vackra, kärleksfulla sidor. Aldrig ska en sådan liten lillskrutt som du behöva vara ensam och rädd!
 Såklart längtar jag lite extra mycket efter en egen liten miniatyrmänniska att snusa på, men det får dröja några år. För hur förälskad jag än är så krävs det lång tid innan jag vågar låta någon bli far till mina barn. Förstår mig verkligen inte på alla de unga jäntor som blir gravida med karlar de inte känner, och helst inte vill se skymten av igen. Nej, här blir inga barn gjorda förrän jag med säkerhet kan ge dem en trygg och säker tillvaro. Men öva kan man ju... ;)

Idag har det varit strålande solsken och det har jag njutit av med en kall öl på balkongen. Och i detta nu är min finaste på väg hit, snart är han i min famn igen. Jag mår alltså oförskämt bra just nu.




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar