söndag 3 mars 2013

Männen i mitt liv



Det jag vill ha hos en man kan jag nog aldrig hitta hos en och samma person. Är det ok att ha 25 olika karlar, en för varje av punkterna nedan?


  • någon att mysa med
  • någon som är romantisk
  • någon som får mig att känna mig vacker (även när jag är som fulast)
  • någon som får mig att känna mig smart och duktig
  • någon som är stolt över mig
  • någon som är bra i sängen
  • någon att ha roligt med, och som får mig att le
  • någon som jag kan prata om allt med
  • någon som ger mig frukost på sängen
  • någon som gör allt för mig
  • någon som tror på och stöttar mig
  • någon som vill dela livet med mig
  • någon som älskar mig
  • någon som är snäll
  • någon som gör mig knäsvag
  • någon som vill ta hand om mig
  • någon som låter mig vara den jag är
  • någon som är äventyrlig
  • någon att hålla i hand
  • någon som är så vacker att jag inte kan sluta se på honom
  • någon som alltid är mig trogen
  • någon som är pålitlig
  • någon som ger mig fjärilar i magen
  • någon som vill vara far till mina barn
  • någon jag känner mig trygg hos

Ska det vara så mycket begärt? Hittar jag någon som har fem av ovanstående egenskaper, då är jag kär. Är han dessutom ett svin som sårar mig om och om igen, ja då är jag fast. Eller, det tycks räcka med det sistnämnda...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar