torsdag 28 februari 2013

Hårmodell



Det har varit en oerhört lång dag idag! Jag har varit hårmodell åt Matrix. På förmiddagen färgades hår och ögonbryn svart. Sedan blev det lunch och sminkning. Därefter hann jag hem till Boston en snabbis innan det var dags för genrep, förberedelser och middag på Gamla Teatern. Visningen började klockan 19. Jag blev klippt på scen. Var lite besviken över att jag inte fick nån tuffare hårfärg (en tjej fick till exempel röd/svarta leopardfläckar, skitsnyggt!), men frisyren blev ju något särskilt. Har ju som inte hunnit vänja mig än, men det känns lite väl mycket, till och med för att vara jag. Men, det växer ju ut igen. Är ändå riktigt nöjd. Gratis klippning, färgning och sminkning, god mat, trevligt folk och en stund i rampljuset, det är ju inte helt fel ändå!

Bjuder på ett par bilder (av halvtaskig kvalitet) på frillan.



1 kommentar :