måndag 31 december 2012

Ring klocka, ring


Ut med det gamla och in med det nya! Ja, så blir det ju. Detta år blir verkligen en nystart. Jag måste stå på egna ben, som singel efter ca 10 år av förhållanden, varav de 4 senaste med mannen som krossade mitt hjärta. Han har ett nytt spännande liv nu. Jag måste ta chansen att utforma mitt så att det blir som jag vill ha det. Nu är rätta tillfället att förverkliga drömmar. En del av dem måste läggas på hyllan, giftemål och föräldraskap är plötsligt inte alls aktuellt längre. Men jag får möjlighet att fokusera på mig själv. Det gäller bara att komma på vad jag vill.

Är väldigt förkyld idag, men jag kurerar mig så gott jag kan för att kunna  umgås med fina vänner ikväll.Var rädd att behöva sitta ensam på tolvslaget, men jag verkar slippa!

Jag kan bara hoppas att mitt 2013 blir bättre än 2012 (som ändå mestadels var underbart, men slutade katastrofalt), och att det även kan bli ert allra bästa år!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar