fredag 25 april 2014

Quo vadis?


Ja. Nu har det varit sådär tyst och tomt här på bloggen igen. Många är de inlägg som författats för att sedan kastas. Jag har så mycket att säga, men energin har liksom inte funnits, och gör det nog inte än. Livet rullar på i alla fall, och det är fullt upp nu. Mycket ska hinnas innan sommaren som kommer att fyllas med jobb. Det blir den första sommaren jag jobbar heltid, och det gör oerhört ont i mig när jag tänker på allt det jag inte kommer hinna med och alla de soliga dagar jag går miste om. Tanken var att vi skulle resa bort nu i vår så att det skulle kännas lättare med allt jobb sedan, men så blir det inte. Det finns varken tid eller pengar.

Påsken var fin i alla fall, och väldigt lugn. Det börjar äntligen bli vår, och solen har skinit i en vecka nu. Suger åt mig varenda stråle jag kan i hopp om att få lite ny energi.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar